Hledáme výzkumníka a markeťáka tělem i duší, který se chce od zkušených kolegů naučit hromadu nových a zajímavých věcí a přitom jim být plnohodnotnou podporou při zpracování projektů a nabídek.
Co bys měl umět
orientovat se ve výzkumu trhu a vědět, co je jeho podstatou a co obnáší
mít ideálně zkušenost v oblasti market research (alespoň na pozici externisty, brigádníka apod.)
být týmový hráč, protože mezilidské vztahy jsou u nás na prvním místě
umět se dorozumět anglicky v rámci běžné domluvy (úroveň B1), mezinárodní výzkumy zpracováváme v angličtině
nebát se si organizovat svou práci, samostatně vést projekty
troufnout si na komunikaci s klientem
Náplň práce
příprava nabídek projektů marketingového výzkumu
psaní závěrečných zpráv a hledání insightů
tvorba slidů a prezentací, které pak posíláme zákazníkovi
design dotazníků
prezentace a schůzky s klienty po zaučení
aktivní komunikace při přípravě s kolegy napříč odděleními
Na co se u nás můžeš těšit
osobní přístup od tvého potenciálního nadřízeného Kamila (bude mít k ruce jen Tebe a v oboru už se pohybuje bezmála 20 let)
snažíme se držet s dobou, máme svá technologická řešení a inovace nám nejsou cizí
dovolená navíc, sickdays, Multisport karta,kurzy angličtiny a další firemní benefity
všichni Ti rádi pomůžeme, pokud je potřeba, takže rozuměj fajn pracovní kolektiv