Nabídka zaměstnání – Client Service Manager

Jsme NMS. Za poslední 2 roky jsme vyrostli více jak o třetinu. Našim klientům pomáháme hledat odpovědi na jejich otázky a nabízíme podklady pro kampaně, zákaznickou spokojenost, produkty, …. Už zdaleka neděláme výzkumy jen v Čechách a na Slovensku, dávno jsme překročili hranice směrem ke střední Evropě a teď jdeme ještě dál – umíme sebrat data snad po celém světě (dotazovací prostředí v thajštině byla docela fuška). A chceme jednoduše někoho, kdo poskytne našim klientům ten nejlepší servis a potáhne s námi náš business.

Jak vypadá běžný den na téhle pozici?

  • Po příslušné dávce kofeinu dle libosti (a třeba i nějaké té pochutině z našeho MňamBaru) je potřeba se soustředit na právě probíhající výzkumy – jestli máme hotový dotazník, respondenty, probíhá sběr dat a jejich analýza a tak dále a tak dále. S tím pomáhají hlavně naši juniornější kolegové. Úkolem accounta je zkoordinovat vše tak, aby to proběhlo ke spokojenosti klienta na všech frontách (je potřeba vše domluvit i interně s kolegy z oddělení terénního výzkumu, analytického a i kvalitativního).S klientem je po celou dobu spolupráce v kontaktu a buduje s ním vztahy. Na základě jeho potřeb hledá další možnosti spolupráce. Důležitou součástí práce je také odpovídat na příchozí poptávky a tvořit nabídky (také v .ppt) a prezentovat výsledky výzkumů.

Co by měl/a umět?

  • Především mít neprůstřelné povědomí o oblasti market research a marketingu celkově. A hlavně praxi – tím myslíme ideálně z podobné (level Executive a výš) pozice z agentury nebo ze strany klienta, aby prostě věděl, co se po něm chce, když se má měřit NPSko a podobně :).Každopádně musí být komunikativní směrem ven i dovnitř firmy, projektový management pro něj/ní není sprosté slovo, ale naopak se v tom vyžívá a nebojí se vzít za práci. Hlavní je, že je vše odevzdané včas a klient je spokojený. Samostatnost a flexibilita v práci u nás jde ruku v ruce se zodpovědností.Odměnou je různorodá práce (jakože opravdu žádná nuda nebo rutina), spolupráce s největšími hráči z více segmentů trhu a hlavně, člověk své výsledky práce vidí i kolem sebe.

Co můžeme nabídnout?

  • Prima kolektiv, neuvěřitelné a nekonečné možnosti seberozvoje a získání zkušeností do života. Také samozřejmě balíček zaměstnaneckých výhod jako 5 týdnů dovolená, stravenky, Multisportku, angličtinu, flexibilní pracovní dobu, telefon, notebook, jógu a workout přímo v budově a mnoho dalšího. To, že jsme dynamická firma u nás není jen zaklínadlem 🙂 Pokud Tě nabídka zaujala, těšíme se na Tvoji odpověď!

Budu rád, když se ozveš a potkáme se!

Kontakt:

M: jobs@nms.cz

T: +420 222 351 613

Napište nám, pokud máte zájem o naše služby




+420 222 351 611

info@nms.cz