Výzkum značky přináší informace o tom, jak daná cílová skupina značku skutečně vnímá a jak si stojí v porovnání s konkurencí.
Tento výzkum nám pomáhá pochopit, jak se spotřebitelé orientují v záplavě značek a proč třeba dávají přednost pouze jedné, i když k tomu nemají žádný racionální důvod.
Kdy Výzkum značky využijete?
Když potřebujete aktualizovat pozici značky na trhu.
Když chcete zjistit, zda spotřebitelé vnímají značku v souladu s vaší vizí.
Pokud zvažujete re-branding.
V případě, že byste rádi zmapovali nové příležitosti a zaplnili prázdná místa trhu.
Výzkum značky s NMS má smysl
Nejprve si vždy detailně specifikujeme otázky a těm přizpůsobíme volbu výzkumných metod.
Dokážeme se přiblížit vašim zákazníkům a shromáždit skutečně věrohodná data, která na základě našich dlouholetých zkušeností srozumitelně a rozumně zasadíme do širšího kontextu trhu.