Výzkum značky

Výzkum značky

Co je to Výzkum značky?

  • Výzkum značky přináší informace o tom, jak daná cílová skupina značku skutečně vnímá a jak si stojí v porovnání s konkurencí.
  • Tento výzkum nám pomáhá pochopit, jak se spotřebitelé orientují v záplavě značek a proč třeba dávají přednost pouze jedné, i když k tomu nemají žádný racionální důvod.

Kdy Výzkum značky využijete?

  • Když potřebujete aktualizovat pozici značky na trhu.
  • Když chcete zjistit, zda spotřebitelé vnímají značku v souladu s vaší vizí.
  • Pokud zvažujete re-branding.
  • V případě, že byste rádi zmapovali nové příležitosti a zaplnili prázdná místa trhu.
Zástupný obrázek pro využití Mystery shopping
Zástupný obrázek pro důvod volby Mystery shopping

Výzkum značky s NMS má smysl

  • Nejprve si vždy detailně specifikujeme otázky a těm přizpůsobíme volbu výzkumných metod.
  • Dokážeme se přiblížit vašim zákazníkům a shromáždit skutečně věrohodná data, která na základě našich dlouholetých zkušeností srozumitelně a rozumně zasadíme do širšího kontextu trhu.

Poptat službu Výzkum značky