Z jednoduchého důvodu: věrnost stávajících zákazníků je nesmírně důležitá a žádný byznys bez ní nemůže být dlouhodobě úspěšný.
Kdy Výzkum spokojenosti a loajality vyžijete?
Spokojenost a loajalitu zákazníků doporučujeme zjišťovatpravidelně.
Na základě výsledků výzkumů pak můžete lehce stanovovatpriority zákaznického servisu, komunikace i produktové nabídky.
Výzkum spokojenosti a loajality s NMS má smysl
Každý projekt připravujeme na míru a podle toho volíme optimální metodu.
Děláme jak podrobné strategické studie spokojenosti a loajality, tak jsme schopni zjistit velmi rychlou zpětnou vazbu ihned po nákupu nebo využití služby.
Máme pro Vás připravena řešení s využitím telefonického, osobního, SMS nebo online dotazování, která vhodně kombinujeme s kvalitativním průzkumem formou hloubkových rozhovorů nebo Focus Groups.