Co je to Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků?
Výzkum pomáhající obchodním řetězcům zorientovat se v tom, jak zákazníci uvažují.
Analyzujeme vzorce chování zákazníků (proč, kdy, co a v jakých řetězcích nakupují), jaké obchody vnímají jako levné a jaké naopak drahé, které jsou podle nich přívětivé a které nikoli.
Zaměřujeme se také na efektivitu sezónních akcí a jejich komunikace.
Kdy Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků využijete?
Obchodním řetězcům pomůžeme vyřešit otázku kde, komu a jakým způsobem zboží efektivně prodávat.
Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků s NMS má smysl
Máme dlouholeté zkušenosti s výzkumy pro obchodní řetězce, online shopy i menší společnosti, které se maloobchodu věnují.
Rozumíme zákazníkům a jsme schopni zjistit jejich názory, způsob rozhodování a srozumitelně vám předat všechny tyto důležité informace k tomu, aby s nadšením nakupovali právě u vás.