U&A analýzy

U&A analýzy

Co jsou to U&A analýzy?

  • U&A analýzy (z anglického Usage and Attitudes) zkoumají postoj a chování zákazníků vůči vašim produktům nebo službám.
  • Pomocí U&A analýzy zjistíte kdo, co, kdy, kde, jak a z jakého důvodu zvolí váš produkt nebo službu, popř. proč si vybere tu konkurenční.

Kdy U&A využijete?

  • Když potřebujete zjistit, jak je váš výrobek nebo služba hodnocena zákazníky.
  • Když chcete vědět, jaké s vašimi výrobky či službami mají zákazníci zkušenosti.
  • Pokud vás zajímá, zda své výrobky nebo služby můžete zlepšit, aby byli vaši zákazníci ještě spokojenější.
Zástupný obrázek pro využití Mystery shopping
Zástupný obrázek pro důvod volby Mystery shopping

U&A s NMS má smysl

  • Výzkumy postojů a chování zákazníků patří k typickým zadáním našich klientů a pravidelně jim tak poskytujeme praktická doporučení, na co se v různých fázích vývoje výrobků a služeb zaměřit.

Poptat službu U&A analýzy