Mystery shopping od NMS je ideálním nástrojem, jak se na práci svých zaměstnanců a prezentaci značky podívat očima zákazníka. Vyškolení „mystery shoppeři“ vystupují v roli zákazníků, a zprostředkují vám tak autentickou zkušenost klientů s vaší značkou.
Mystery shoppery necháme zevrubně popsat subjektivní zkušenosti s prodejnou/zbožím/zaměstnanci a zjistíme, jak se během návštěvy cítili a zda by se k vám vrátili.
Nezáleží, zda je váš zákaznický servis teprve v plenkách, nebo ho již roky úspěšně budujete. Mění se jak trh, tak zákazníci, a jejich pohled na vaši značku bude vždy klíčový.
Kdy Mystery shopping využijete
Když chcete mít v centru svého zájmu zákazníka a záleží vám na tom, aby se vaši zaměstnanci k zákazníkům chovali co nejprofesionálněji a nejpřívětivěji.
Když potřebujete zvýšit spokojenost a loayalitu svých zákazníků.
Proč Mystery shopping s NMS má smysl
Žijeme Mystery shoppingem. Děláme ho srdcem i hlavou!
Žádná krabicová řešení, projekty vám ušijeme na míru.
Výsledky propojíme s dalšími metodami výzkumu trhu a navrhneme další kroky.
Posuneme vaši prodejní síť k lepším výkonům!
Rozvoj značky vnímáme jako proces, který nikdy nekončí, a Mystery shopping jako nástroj, který k tomuto procesu dlouhodobě přispívá.
Samozřejmostí je detailní závěrečná zpráva s doporučeními i možnost průběžně si prohlížet reporty z jednotlivých návštěv v online aplikaci.