Reference

Ambiente logo

Miroslav Bouchal

NMS pro nás od roku 2011 realizuje Mystery Shopping, do kterého se postupně zapojila většina našich konceptů. V Ambi si zakládáme na čerstvých surovinách, neotřelém nápadu, zapáleném personálu, který se nebojí inovativního přístupu, dělá svou práci srdcem a spokojený zákazník je pro něj na prvním místě. Obdobnou filozofii jsme našli i v NMS.

zástupný obrázek pro Ambiente
Zástupný obrázek pro referenci T-mobile

Jitka Schrothová

NMS se stalo jednou z našich kmenových agentur a to díky perfektní exekuci celého projektu – od nabídky, přes realizaci až po prezentaci. Víme, že se můžeme spolehnout na “must” metody, harmonogram, terén, analýzy, ale zároveň funguje i “added value” ve formě porozumění našim požadavkům, kdy nám NMS nabízí jak tradiční, tak úplně nové přístupy k řešení. Zejména oceňujeme zpracování výstupů, kdy srozumitelnou a nápaditou formou předáváme závěry a doporučení interním klientům. Součástí každého projektu je skvělý klientský servis, za což speciálně děkujeme naší account manažerce.

Metlife logo

Iva Musilová

Se společností NMS spolupracujeme od roku 2013. Společně realizujeme jak kvalitativní, tak i kvantitativní průzkumy převážně v oblasti znalosti značky či testování produktových parametrů. Jak již délka spolupráce vypovídá, se službami agentury jsme velmi spokojeni, NMS nabízí prvotřídní servis, profesionální a vstřícný přístup.

Zástupný obrázek pro referenci Metlife
Zástupný obrázek pro referenci CAP
Česká asociace pojišťoven

Marcela Kotyrová

NMS pro nás připravuje každý rok průzkum, který pak v průběhu roku využíváme při komunikaci prioritních témat o pojištění široké veřejnosti. Výsledky jsou také důležitým materiálem prezentovaným každoročně členským pojišťovnám. Na spolupráci oceňujeme vysokou odbornost, rychlou orientaci v problému a v neposlední řadě příjemnou komunikaci. Výstupy jsou vždy kvalitní, přehledné a srozumitelné.

Blue Style Travel Agency logo

Fratišek Vorel

Výsledky průzkumu od NMS Market Research nám pomohly při rozvoji značky a optimalizaci produktu pro nadcházející sezóny.

zástupný obrázek pro referenci BlueStyle
allianz

Radim Ryška

Na spolupráci s NMS Market Research oceňujeme rychlost reakce na naše specifické požadavky, a to jak při přípravě jednotlivých vln kontrol, tak v nastavení on-line reportingové aplikace. Spolupráce s NMS Market Research nám pomáhá k lepším obchodním výsledkům.

DATART logo

Marek Přikryl

První zkušenost s NMS máme z roku 2015, kdy jsme začali na všech našich prodejnách (v ČR i SK) realizovat pravidelné měření metodou Mystery Shopping. Přehledné výstupy dostupné v online aplikaci využíváme jako podklad pro další rozvoj našich zaměstnanců. Na spolupráci oceňujeme především flexibilitu agentury a ochotu přizpůsobit se našim aktuálním potřebám.

Zástupný obrázek pro referenci Datart
zástupný obrázek pro BNP
BNP Paribas Cardif logo

Michal Kusyn

Ceníme si naší spolupráce hlavně pro nadstandardně odvedenou práci, kvalitní analýzy a výstupy a také se nám velmi dobře pracuje se vstřícnými lidmi z NMS.

Logo KKCG a.s.

Michal Bulirsch

S agenturou NMS Market Research od roku 2014 realizujeme pravidelnou studii, která mapuje penetraci hráčů jednotlivých kategorií sázkových her a her Sazky. Se službami NMS jsme velmi spokojeni, agentura rychle reaguje na naše požadavky a dodává výsledky i nad původně dohodnutý rámec. Agentura se vždy při realizaci projektů snaží najít optimální řešení. NMS Market Research patří mezi preferované dodavatele skupiny KKCG.

zástupná obrázek pro KKCG
zástupný obrázek pro O2
O2 logo

Zdeňka Kučerová, Jan Krejčí

Výzkumná agentura NMS Market Research pro nás již od roku 2013 provádí pravidelný telefonický průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků. Průběh výzkumu můžeme sledovat online v aplikaci INTEGRO, kde je k dispozici podrobný reporting návratnosti a tagované nahrávky z rozhovorů. Přes tuto aplikace zároveň nahráváme databáze, které jsou automaticky vyčištěny dle stanovených podmínek a nahrány do CATI studia.

O2 logo

Aleš Brázda

Spolupráce s agenturou NMS Market Research s.r.o. začala v září 2015 a týká se poskytování služby mystery shopping pro síť 150 prodejen společnosti O2 Czech Republic a.s. Klíčové pro nás bylo vytvoření jednoduchého reportovacího prostředí napojeného na naše interní systémy. Agentura NMS se řešení požadavků chopila velmi aktivně a dnes máme reporting a fungující mystery shopping dle našich požadavků.

zástupný obrázek pro O2
Zástupný obrázek pro referenci RAIF
Raiffeisen Bank logo

Petra Rubánková

Agentura NMS Market Research pro nás připravila rozsáhlý průzkum, který byl zaměřen na zjištění míry a důvodů migrace retailových klientů mezi bankami. Analýza, která byla založena na segmentaci více než 4 000 migrujících klientů bank, nám pomohla nastavit novou a úspěšnou akviziční strategii. Obdobný projekt jsme s NMS Market Research zopakovali ještě pro segment podnikatelů.