Nabídka zaměstnání – Backoffice Manager

Jsi opravdu pečlivý/á? Dokážeš poskytnout ten nejlepší servis pro zaměstnance? Zorganizovat a zajistit vše potřebné a při tom nikdy neztratit úsměv z tváře? Odpověď je třikrát ano? Výborně, čti dále…

Jaký bys měl/a být?

  • umět pracovat s informacemi a správně je selektovat, vidět souvislosti
  • základní přehled o účetních pojmech a pravidlech
  • velmi dobrou znalost MS Excelu a Google Apps
  • pečlivost, spolehlivost a odpovědný přístup k práci
  • dobré vyjadřování slovem i písmem (gramaticky i stylisticky)
  • komunikativnost, samostatnost
  • proaktivní přístup – k řešení problémů přistupovat samostatně a spolehlivě, přicházet s vlastními návrhy řešení, i když se nakonec třeba nerealizují, šéf to velice ocení
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (ústně i písemně)
  • řidičský průkaz

Co tě čeká?

  • úzká spolupráce s finanční ředitelkou, váš vztah bude založený na vzájemné důvěře
  • finanční controlling a spolupráce s účetní firmou
  • office management
  • organizování výběru nových kolegů, akcí pro zaměstnance a klienty

Proč k nám?

  • na zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické firmě
  • pozitivně naladěný tým
  • bezva vedoucí Renatu 🙂
  • osobní přístup, neformální kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • společné určení rozvojových oblastí a práce na nich
  • firemní benefity jako 25 dní dovolené, 2 dny Sick Day, stravenky, Multisport karta, kurzy angličtiny aj.
  • aktivní spolupráce s lidmi různých specializací

A proč třeba ne?

  • Protože někdy bys potřeboval/a sto rukou, abys to všechno zvládl/a, a znáš to, když se něco nedaří, tak se k tomu ještě někdy něco přidá. A protože lidi jsou lidi a ničím jiným, než lidmi nebudou, a Ty s tím musíš umět pracovat (určitě víš, o čem je řeč). Někdy je potřeba opakovaně urgovat kolegy i dodavatele, neustále se na něco doptávat a často si sama domýšlet, co a jak je potřeba udělat, a hlavně si nedělat nic z toho, když věci někdy nejdou přesně podle plánu. Jsou zkrátka situace, které nelze ovlivnit a je potřeba umět si sám určit priority a vybruslit z problému s grácií.

Benefity?

  • No máme. Dovolená navíc, sickdays, stravenky, Multisportka, laptop a mobil, angličtina, pružná pracovní doba, další vzdělávání a tak.A je to. Je super, že jsi se dostal/a až nakonec. Pokud bys ses o nás rád/a dozvěděl/a ještě o něco víc, mrkni na náš Facebook nebo jiné sociální sítě.

V případě zájmu či zvídavých otázek nás neváhejte kontaktovat, budeme se těšit.

Kontakt:

M: tereza.navratilova@nms.cz

T: +420 721 065 333

Napište nám, pokud máte zájem o naše služby




+420 222 351 611

info@nms.cz