Výzkum spokojenosti a loajality

Výzkum spokojenosti

Proč zkoumat spokojenost a loajalitu?

  • Z jednoduchého důvodu: věrnost stávajících zákazníků je nesmírně důležitá a žádný byznys bez ní nemůže být dlouhodobě úspěšný.

Kdy Výzkum spokojenosti a loajality vyžijete?

  • Spokojenost a loajalitu zákazníků doporučujeme zjišťovat pravidelně.
  • Na základě výsledků výzkumů pak můžete lehce stanovovat priority zákaznického servisu, komunikace i produktové nabídky.
Zástupný obrázek pro využití Mystery shopping
Zástupný obrázek pro důvod volby Mystery shopping

Výzkum spokojenosti a loajality s NMS má smysl

  • Každý projekt připravujeme na míru a podle toho volíme optimální metodu.
  • Děláme jak podrobné strategické studie spokojenosti a loajality, tak jsme schopni zjistit velmi rychlou zpětnou vazbu ihned po nákupu nebo využití služby.
  • Máme pro Vás připravena řešení s využitím telefonického, osobního, SMS nebo online dotazování, která vhodně kombinujeme s kvalitativním průzkumem formou hloubkových rozhovorů nebo Focus Groups.
  • Pro dlouhodobé projekty obvykle připravujeme na míru i reportingové online aplikace.

Poptat službu Výzkum spokojenosti a loajality