Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků

Zástupný obrázek pro Mystery shopping

Co je to Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků?

  • Výzkum pomáhající obchodním řetězcům zorientovat se v tom, jak zákazníci uvažují.
  • Analyzujeme vzorce chování zákazníků (proč, kdy, co a v jakých řetězcích nakupují), jaké obchody vnímají jako levné a jaké naopak drahé, které jsou podle nich přívětivé a které nikoli.
  • Zaměřujeme se také na efektivitu sezónních akcí a jejich komunikace.

Kdy Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků využijete?

  • Obchodním řetězcům pomůžeme vyřešit otázku kde, komu a jakým způsobem zboží efektivně prodávat.
Výzkum obchodních řetězců
Zástupný obrázek pro důvod volby Mystery shopping

Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků s NMS má smysl

  • Máme dlouholeté zkušenosti s výzkumy pro obchodní řetězce, online shopy i menší společnosti, které se maloobchodu věnují.
  • Rozumíme zákazníkům a jsme schopni zjistit jejich názory, způsob rozhodování a srozumitelně vám předat všechny tyto důležité informace k tomu, aby s nadšením nakupovali právě u vás.

Poptat službu Výzkum obchodních řetězců a jejich zákazníků